فرماندار بهشهر از تشییع و خاکسپاری شش شهید غواص در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه های ویژه برای تدفین و خاکسپاری این شهدای والامقام در نظر گرفته شده است. 
به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی نورزاد، بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مردمی بزرگداشت شهدای غواص خط شکن در فرمانداری شهرستان بهشهر با گرامیداشت نام و یاد بیش از ۱۰ هزار شهید استان مازندران و ۸۰۰ شهید گلگون کفن بهشهر اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و تجلیل و بزرگداشت نام و یاد شهدا ازمهمترین وظایف ما است.
وی با بیان اینکه باید مراسم استقبال و تشییع خوبی برای شهدای گرانقدر غواص در شهرستان برگزار شود، افزود: از این ۶ شهید غواص یک شهید شناسایی شده و اهل بهشهر است که شهید «حسینعلی بالویی» از شهدای گرانقدر غواص این شهرستان است که همراه با ۵ شهید خوشنام دیگر در بهشهر تشییع می شود.
فرماندار بهشهر با اشاره به برنامه ریزی های مختلف حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: ۳۰ شهید گرانقدر غواص ۱۵ مرداد ماه از رامسر وارد مازندران می شوند و براساس زمان بندی در شهرهای مختلف استان مراسم استقبال برگزار می شود.
نورزاد با اشاره به اینکه ورود شهدای غواص برای استقبال و تکریم در شرق مازندران، ۱۸ مرداد ماه اعلام شده است، یادآور شد: مراسم اسقبال از شهدا ۱۸ مرداد ماه از میدان قدس به سمت پارک ملت انجام می شود که با توجه به اینکه حوالی ظهر شهدای گرانقدر به بهشهر می رسند، لذا اقامه نماز ظهر و عصر در بهشهر برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه بهشهر نیز در سخنانی گفت: مراسم شب وداع با ۳۰ شهید غواص و خط‌شکن شب دوشنبه ۱۹ مرداد همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان و رهپویان راه شهدا در باغ موزه دفاع مقدس مازندران برگزار می‌شود.
علی نجفی افزود: زمان تشییع شهدای غواص مازندران، از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۰ مرداد از میدان شهدا تا حسینیه عاشقان کربلای ساری اعلام شده است و یادآور شد: شهدای گمنام شهرستان‌های مختلف مازندران نیز از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ مرداد قبل از دهه کرامت در شهرهای مختلف استان تشییع می شوند.
وی با بیان اینکه زمان بندی تشییع شهدای غواص در شهرستان های مختلف استان مازندران از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ مرداد قبل از دهه کرامت، اعلام شده است، گفت: با توجه به اینکه شهید بالویی از شهدای منطقه لایی بخش هزارجریب است لذا مراسم وداع با این شهید همراه با برگزاری یادواره منطقه لایی در ۲۲ مرداد ماه در لایی برگزار و مراسم وداع با ۶ شهید غواص در بهشهر شب پنج شنبه ۲۲ مرداد ماه در مصلی بهشهر برگزار می شود.
نجفی، زمان تشییع پیکرهای پاک ۶ شهید غواص در بهشهر را ۸ صبح جمعه ۲۳ مرداد ماه اعلام کرد وافزود:مراسم تشییع ازبیمارستان امام خمینی بهسعر به سمت پارک ملت انجام و سپس مراسم خاکسپاری شهدا انجام می شود.
فرمانده سپاه بهشهر ادامه داد: برنامه ریزی برای ورود شهدا، استقبال، فضاسازی، هماهنگی با مساجد بین راهی، برپایی ایستگاههای صلواتی، برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری در دست اقدام است تا به بهترین شکل ممکن از این شهدا استقبال شود.
وی گفت: براساس برنامه ریزی اعلام شده از ۶ شهید غواص که در شهرستان بهشهر تدفین می شوند، سه شهید غواص در عباس آباد بهشهر، دو شهید در خلیل شهر و شهید غواص حسینعلی بالویی در مزار شهدای بهشت فاطمه (س) بهشهر به خاک سپرده می شوند.